.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قلب تمام گیله مردان و گیله زنان به عشق این تیم می تپد
نامه هواداران داماش گیلان به آیت الله قربانی
هواداران داماش به عشق این تیم زندگی می کنند و با بردهایش شاد و با باخت هایش گریان می شوند.قلب شرقی ترین و غربی ترین مردمان گیلان زمین، به عشق این تیم می تپد و چشم امید جوانان ، شالیکاران ، چایکاران ، صیادان … و تمام گیله مردان و گیله زنان شده است.
 نامه هواداران داماش گیلان به آیت الله قربانی

گیلانیان: جمعی از طرفداران پر و پا قرص تیم داماش نامه ای در خصوص مشکلات تیم شان خطاب به  آیت الله قربانی نماینده معزز مقام معظم رهبری در گیلان و امام جمعه رشت نگاشته اند که در پی می خوانید :

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله زین العابدین قربانی  دامت برکاته نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه ی محترم شهر رشت

سلام علیکم

احتراما اجازه می خواهیم با همان شور جوانی مان که بر آمده از طراوت جنگل های گیلان و ادامه ی صراحت ِ میرزای کبیر است ، حرف هایمان را بی مقدمه خدمت جنابعالی عرض کنیم؛ در دیار کهنی که محرومیت هایش پشت سرسبزی شالیزارها، دشت ها و دامنه هایش پنهان شده، رنج های زیر پوست این مردم را تنها کسی می بیند که خود افتاده و برخاسته ی همین آب و خاک است و مشقت و اضطراب شالیکاران، چایکاران و صیادانش را با تمام وجود زندگی کرده است؛

اکنون اگر به شما پناه آورده ایم، اگر می خواهیم صدایمان را از مرزهای استان بیرون ببرید،اگر می خواهیم یاری مان کنید، همه برآمده از امیدی است که پس از خدا، به جنابعالی، بعنوان نماینده ی برخاسته از این آب و خاک و متصل به مقام عظمی ولایت داریم در شرایطی که بیکاری ریشه ی نشاط و امید را در میان جوانان خشکانده، در ایامی که با تعطیلی مراکز تولیدی ، کارخانه ها ، کارگاه ها و نیز عدم وجود امکانات رفاهی و تفریحی سالم و درخور ، جوانان تحصیل کرده ی شهر و استان راه گریزی را فراروی خویش نمی یابند، علی الظاهر دست های برآمده از آستین ِ برخی نااهلان، نه برای دستگیری و یاری ، که برای شکستن ِ شیشه ی دلخوشی های ساده ی گیلانی ها بالا رفته است و نیست کسی که ما را یاری کند…

قریب ۹ ماه فشار و اضطراب ناشی از درهم پیچیدگی نام نماینده ی فوتبال شهر و استانمان داماش، با پرونده ی معروف به اختلاس بزرگ از حمایت و تعصب جوانان گیلان نکاست… در حالی که بارها و از طرق گوناگون و از طریق مدیریت تیم ، فریاد حمایت خواهی سرداده شد، اما کسی دستی پیش نیاورد و تنها خدا بود یاریمان کرد تا سربلند و سرفراز بایستیم اکنون برخی سنگ در راه به ساحل آرامش رسیدن نماینده فوتبال شهر باران و استان گیلان می اندازند و حتی در برهه ای خاستار برکناری شخصی بودند که یک تنه در مقابل کوهی از مشکلات ایستاد و توانست بدون شارژ مالی تیمی را یک فصل مدیریت کند و آن را به جایگاه هفتم از ۱۸ تیم لیگ برتر برساند و رساندن تیم بسکتبال داماش که در خطه شرق گیلان و شهر لنگرود مسابقات خود را برگزار می کرد، به سطح اول بسکتبال کشور نیز از دیگر موفقیت هایش در طول سال بوده است.

از حضرتعالی انتظار داریم به عنوان نماینده رهبری در دیاری که جوانانش رشادت را از بزرگمردانی چون میرزا کوچک جنگلی به ارث برده اند، در مقابل این کم توجهی ها، همراه دل های امیدوار جوانان دیارتان باشید. از شما انتظار داریم به مانند گذشته و با صراحت از درد مردم و به خصوص جوانان گیلانی بگویید و نگذارید دارندگان کارنامه های درخشان در عرصه ی مدیریت ورزش کشور با خاطره ای بد از فوتبال و ورزش استانمان جدا شوند و یا گیلان از داشتن یک تیم بومی با طرفداران پر شمار محروم گردد .

حضرت آیت الله قربانی ، هواداران داماش به عشق این تیم زندگی می کنند و با بردهایش شاد و با باخت هایش گریان می شوند. هواداران داماش فقط آن چند ده هزار نفری نیستند که در استادیوم حاضر می شوند بلکه قلب شرقی ترین و غربی ترین مردمان گیلان زمین، به عشق این تیم می تپد و چشم امید جوانان ، شالیکاران ، چایکاران ، صیادان … و تمام گیله مردان و گیله زنان شده است.

امیدواریم قسمتی از خطبه های با ارزش نماز جمعه رشت را به دغدغه ی جوانان این استان و شهر اختصاص دهید و خواسته ی برخواسته از دل های خسته شان را از طریق آن تریبون به گوش مسئولینی برسانید باشد که گره از مشکلات ورزش دوستان استان باز نمایند.

با آرزوی سلامتی و طول عمر برای جنابعالی
جمعی از هواداران داماش گیلان


                                                                


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ممم 31 خرداد 1391
شمال نیوز باز این پریچهره موقع رفتنش شده سایت شمال نيوز رو تو اداره کل فیلتر کرده . لطفا از اوضاع نابسمان ورزش مازندران و دیکتاتوری رسانه ای در ورزش مازندران مطلب بزن
رشتی 31 خرداد 1391
امیدوارم مسئولین گیلان هم یه مقدار از مسئولین شهرهای دیگه یاد بگیرند.این عشق تمام گیلان و حتی شهرهای شهسوار و رامسر هست
حمزه 31 خرداد 1391
داماش پرچمدار فوتبال کاسپین
داماش ابر طوفانیست ، خدایا کاری کن همیشه ببارد ، مامیمانیم تا خیس بارانش شویم
سجاد 31 خرداد 1391
از سایت شما متشکرم که مشکلات تیم داماش و هوادارا رو بازتاب دادید،امیدوارم که این مشکلات هرچه زودتر حل بشه و سایت شما نیز دارای موفقیت روزافزون
بابک 31 خرداد 1391
مسئولین ----- حمایت حمایت
سالار 31 خرداد 1391
امیدواریم به خواسته هوادارا توجه بشه و جوانان استان از این نگرانی بیرون بیان
علیرضا ماکلوانی 31 خرداد 1391
با تشکر از مسئولین محترم سایت شمال نیوز بابت ثبت این خبر در صفحه اصلی سایت ،به آنکه صدای خسته هواداران که ماه هاست به فریاد تبدیل شده است رابشنوند...
داماش محبوب کل گیلان از شرقی ترین تا غربی ترین نقطه گیلان...
مصطفی 1 تير 1391
به امید اینکه آیت الله قربانی و سایر مسئولین استانی به فکر حمایت از داماش گیلان، نماینده محبوب خطه شمال بیفتند تا دل میلیون ها هوادار این تیم بیشتر از این به درد نیاد.
حمید 1 تير 1391
به لمید خدا این مشکل با کمک همه استان حل میشه
saeed 1 تير 1391
امیدوارم تا دیر نشده مسئولان به فکر مشکلات داماش باشند تا سال دیگه همین موقع حسرت فرصت های از دست رفته رو نخوریم از مسئولان سایت شمال نیوز بابت انتشار این خبر تشکر می کنم.
مهران 1 تير 1391
به امید اینکه آیت الله قربانی و سایر مسئولین استانی به فکر حمایت از داماش گیلان، نماینده محبوب خطه شمال بیفتند تا دل میلیون ها هوادار این تیم خوش بشه.
مرتضی 1 تير 1391
تشکر ازاینکه نامه در سایت قرار دادین. امیدواریم گوش شنوایی وجود داشته باشه
MOHAMAD 1 تير 1391
حاج اقا قربانی نماینده ولی فقیه وسه نماینده دلاور رشت و مسئولین گیلان زمین چشم وجراغ جوانان گیلان شما هستیید ماجوانان خطه میرزااز شماتقاضای کمک وهمیاری وپشتیبانی از تیم قدرتمند داماش را دارییم که این فصل با قدرت بیشتر درلیگ برتر حضور یابد
علی رضا 1 تير 1391
انشاا... که مشکل حل میشه ... و مسئولان یه ذره به فکر داماش هم باشند ... عشقست داماش...
ممنون از شما
مجید 1 تير 1391
از شما متشکریم که مارا در این تلاش تنها نگذاشتید. همیشه سزبلند باشید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.